zaterdag 2 mei 2009

Lekker fris...

Wie van jullie über-hippe-idealistische-jongelui toch nog wel eens stiekem tv kijkt, moet de spot voor ‘Jillz’ zijn opgevallen. Je weet wel dat filmpje met die o-zo-jaren-negentig politiek correcte boy-band voor dat wijvendrankje ‘sparkling cider’. Wij ergeren ons er in ieder geval groen en paars aan. Fresh, fresh, annoying! Evenzogoed wel heerlijk helder gepositioneerd. Dat doet Heineken dan wel weer goed. Zie ook Adformatie . Omdat jullie - hopen we - niet tot de doelgroep behoren, hierbij een fris alternatief: rozenlimonade van Go-Tan. Te koop bij iedere zichzelf respecterende toko. Het staat meestal ergens op de onderste planken. Echt een verborgen pleziertje. Zo geheim dat Go-Tan je niet durft te vertellen dat ze het maken. Zie ook de Go-Tan site . Wie weet verschijnt hier binnenkort een plaatje zodat je het goddelijke nectar kan herkennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten